Monday 13 June 2011

excited tak hengat episode 2...

assalamualaikum ladies and gentlemen..

oke,,bertemu lagi hari ni..aku update lagi blog aku hari ni kan?see,kan aku dah cakap,aku dah terpengaruh..huhu..thanks to tkaWafa and also sis fatin liyana sebab u ollz dah buad aku jadi rajin update my blog...thanks..terima kasih..syukran..shukriya..grasias..!!

sory la kalau korang rase blog aku ni membosankan or ape2 la..aku akui memang blog aku ni kosong je,then banner pon hampeh,,ceta pon tah hape2 je..langsung takde daya tarikan..cube tengok fatin liyana punye blog..fuhh,,memang terbaek..ataupon korang tengok blog zackzukhairi...syok la..aku tak tipu taw..siyes ni..tak pecaye,tengok la muke aku sekarang ni..-__- (haha,,poyo)
untuk itu meh aku kasi korang jenguk2,tenung2,lihat2 blog mereka,,
nah LINK.. 
oke,,,tu je la untuk hari ni..esok aku update lagi,,insyaAllah..huhu




















No comments:

Post a Comment