Tuesday 14 June 2011

explorace 2011 episod 1....

assalamualaikum..

hey girls and guys..as u all know aku dapat tawaran from ppum untuk continue study aku selepas spm..program yang mereka tawarkan ialah diploma kejururawatan..is it sound nice?huhu..ok fine,aku bukan cuma dapat tawaran itu je..eventhough i felt that my life was full of sin,tapi aku tak tahu mengapa Allah terlalu Maha Pemurah untuk kurniakan aku rezeki yang melimpah ruah setakat ni..

aku juga dapat tawaran tingkatan enam (jurusan sains),politeknik (diploma kejuruteraan elektrik) dan juga matrikulasi (jurusan sains)..memang keliru tahap gaban lha..mane satu nak pilih either ppum or politech??hmm,tapi sebenarnya aku sndiri tak tahu ape hala tuju aku..nurse or engineer??matrik tu memang aku dah tolak mentah-mentah..form 6 pulak aku dapat jurusan sains tapi aku tukar sastera disebabkan tak mahu duduk asrama..nak tahu kenapa?kalau tanak tahu pon aku nak cakap gak..hehe..form 6 jurusan sains tu aku dapat kat ex-school aku waktu zaman jahiliah dulu..senang cite ex-school aku tu takde chmstry la ngan aku..jadi aku tak ngam la..hehe..so,disebabkan aku tak pilih form 6 jurusan sains aku terpakse dduk je dekat sekolah yg skarang aku dduk..haha

okey lah batery aku dah tinggal 7% ni..tak boleh nak tulis banyak2 sebab aku lupe bawa charger
*i show my careless..nanti sempat aku sambung ye..
bye sume,,take care of yourself and be youself..*tak masal kan..
huhu =)






No comments:

Post a Comment