Sunday 12 June 2011

excited tak hengat !!!!

 assalamualaikumwarohmatullahiwabarokatuh...

ok,,lets find out what's so excited about these topic...hahaha..(speaking konon)..biase la orhang melayu cam aku yg dok kat solok bedentum ni,cakap memang teghabur ler jawabnye...huhuhu..tapi tak semua oke..ade jugak yang talented..hehehe :)..chop3,,back to the topic,ape yg aku nak ceta kat laman sesawang (blog hak milik 100%) aku  nih ialah,,aku dah ter addicted dengan blog..hahaha

aku telah menubuhkan blog ni sejak beberapa bulan yang lalu..baru je kot..tapi aku malas sangat nak update,itu,ini,,,aku rase macam membuang mase,tenage aku serta duit mak bapak aku nak bayar bil elektrik yang bakal melambung akibat anak dara dea sowang ni..(aku la tuh)..hohoho..
TAPI...akibat sepupu aku yang asek2 menceritakan tentang kehebatan dan kepuasan mengupdate blog ni,,aku jadi terpengaruh..cis,nampak sangat aku ni senang terpengaruh kan?huhu..

Lebih-lebih lagi apabila aku hari-hari mengendap kat blog si sis FL or a.k.a. Fatin Liyana..aku rase blog dea memang smart ah,,lebeh-lebeh lagi dengan kecomelan dea tuh..siyes aku cakap,aku tak penah boring tengok blog dea walaupun dah ulang2 kali..ibarat macam kalau korang beli cd and then tengok banyak2 kali,,mesti ceta tu ade sangkut2 kan?kan3?hehehe..tapi dea takde sangkut2 un..still clean and clear..haha :p




No comments:

Post a Comment